شبانه

شبانه شعبه بیان 😄 disloyalty.blogfa.com

شبانه شعبه بیان 😄 disloyalty.blogfa.com

سلام خونه جدید

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۳ ق.ظ

سلام

بلاگفا یهویی قطع شده 😠

من چن روز چیزی نمیخواستم بنویسم ولی وقتی خواستم پست بذارم و دیدم قطع شده تصمیم گرفتم اثاث‌کشی کنم چون چندمین باره که این اتفاق توی بلاگفا میفته. و معلوم نیست که کی وصل میشه.

دیدم یه جا که درباره سرویس‌دهنده‌های وبلاگ بود یکی نوشته بود فارسی‌بلاگ وبلاگ نویسی فوق حرفه‌ایه، بعد منم ازونجایی‌که یه وبلاگ‌نویس فوق حرفه‌ایَم رفتم اونجا وبلاگ ساختم 😆. از یه چیزاییش خوشم اومد از یه چیزاییش نه.

از بیان هم تعریف کرده بودن اومدم ببینم چجوریه.

چند وقتم هس فهمیدم تو بلاگ‌اسکای هم وبلاگ داشتم که اطلاعات کاربری هیچی یادم نبود بعد با ایمیل گرامی همه چیزو گرفتم و اونجارو هم امتحان کردم.

تا حالا که از بیان بیشتر خوشم اومده.

نمیدونم اتفاقی که واسه بلاگفا افتاده چی بوده ولی اگر عمدی بوده مث جابجایی سرور و به‌روزرسانی و این چیزا، بهتر نبود قبلش اطلاع میدادین که حداقل یه پشتیبان از وبلاگهامون بگیریم و داشته باشیم؟

بهتر نیست حداقل یه توضیحی واسه کاربراتون بدید؟!

تازه خوندم سال ۹۴ که به مدت دو ماه خدماتشون قطع میشه و چندهزار نفر از بلاگفا به بیان اثاث کشی میکنن بلاگفا چه لوس بازی‌یی دراورده بوده.

من اون موقع به وبلاگم سر نمیزدم وگرنه همون موقع اثاث‌کشی میکردم.

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۹
مریم 👧🏻

نظرات  (۴)

۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۴ سیدرضا کاظمی

دوست دارم مدیر بلاگفا رو به 2 قسمت نامساوی تقسیم کنم :|

پاسخ:
زحماتمون الان دستشه، بذار اول وبلاگا رو درست کنه بعد بریم به چندین قسمت نامساوی تقسیمش کنیم 😭
من ببینمش اصن نمیتونم رو مساوی بودن قسمتا تمرکز کنم!
دو قسمت کم نیس؟ 🤔
۱۰ مهر ۹۹ ، ۰۱:۱۰ راهی آسمان

قشنگ میفهممت

اسکای هم با وبلاگای ما همچین کاری کرد

اونا گند زدن به فرم وبلاگای ناز ما

منم  اومدم بیان...ولی همش چشمم به اون وبمم هست...

پاسخ:
آره بلاگ‌اسکای قالباش و اختیارات فرمش خیلی سطح پایینه!
حالا خدا کنه آرشیومون نپره 😣😢
۱۰ مهر ۹۹ ، ۰۱:۱۱ راهی آسمان

راستی خوش اومدی

🌸🌿

پاسخ:
خییییلی ممنونمممممممم 😍🥰😘

سلام، به بیان خوش اومدین،

ان شاءالله موفق باشین🌸🌸

 

پاسخ:
سلام ممنوووون 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">