شبانه

شبانه شعبه بیان 😄 disloyalty.blogfa.com

شبانه شعبه بیان 😄 disloyalty.blogfa.com

خبر خووووب بلاگفاااااا

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ب.ظ

بلاگفا باز شددددددددددد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۰
مریم 👧🏻

نظرات  (۷)

به زور بالا میاره

پاسخ:
آره امروز بهتر شده انگار

خوبه

ولی نمیدونم با این وضع بروزرسانیا و اینا

بازم میتونم مثل قبل پست بزارم یا نه

خیلی بده که زحمات چندماهه یاشایدم چندسالت به باد بره

منکه ۷ماه وب داشتم خیلی اذیت شدم

بیشتربه خاطر اینکه متنای خودم بودن و بکاپ نداشتم

اونایی که چندسال وب داشتن چجوری بودن

پاسخ:
به شب رسانی شده انگار با اون سرعتش
باز امروز خوب بود
پشتیبان بگیر
من چون یه پشتیبان بهمن ۹۷ داشتم خیالم خیلی راحت بود بازم 😅
فقط حداکثر یه سالش میپرید 😁

باز شد خدا رو شکر

پاسخ:
آره خداروشکر
ولی باز شد گفتم چقد ابتداییه بلاگفا 😆
۱۱ مهر ۹۹ ، ۲۱:۱۲ آسمان سعادت

سلام . چه خوب خوش خبر باشی . ولی من که با همین جا سر گرم شدم و به نظرم از بلاگفا بهتر و امکانات بیش تری داره . اما از اینکه دوباره می تونم با دوستای بلاگفایی معاشرت کنم خوشحالم

پاسخ:
سلام ممنووون
آره مدیریتش خیلی دنگ و فنگ داره اینجا، البته نسبت به بلاگفا محدودیتایی هم داره.
ولی از بعضی نظرا هم جالبتره.
من فک کنم یه مدت هردوجا باشم ببینم چی میشه
۱۲ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۰ آسمان سعادت

برام جالب که مشخص میکنه کجا کامنت گذاشتیم و چه پاسخی گرفتیم و جعبه دنبال کننده هاشم برام جالب و قالب هاش . منم هر دو جا می مونم . آدرس بلاگفای من همین فقط یک ٦٣٦٧ اضافه داره آخرش

پاسخ:
آره اینش خیلی خوبه که خبر میده جوابارو
ممنون اونجام دنبالت میکنم 😊
من آدرسم دقیقا همینه تو بلاگفا 😊
۱۲ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۴ آسمان سعادت

انگار بلاگفا با بیان مشکل داره و از بیان بدش میاد چون خواستم لینک بیان رو بزارم تو پیوندهای بلاگفام اما اجازه نداد و بهش گفت غیر مجاز خندم گرفت

پاسخ:
آره داشتم اینجا اکانت درست میکردم یه لوس بازیایی از بلاگفا خوندم
مث بچه‌ها 😏
من آدرس وبلاگ بیانمو گذاشتم تو بلاگفا قبول کرد نوشت وبلاگ بازسازی شد، ولی وبلاگمو باز میکنم نیست. بعد دوباره میرم تو مدیریت پیوندا میبینم نیست انگار پاک شده باشه 😏
۳۰ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۵۸ محمد رجائی

سلام به منم سری بزن مرسی

پاسخ:
باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">