شبانه

شبانه شعبه بیان 😄 disloyalty.blogfa.com

شبانه شعبه بیان 😄 disloyalty.blogfa.com

براتون پیش اومده؟

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

 

این دوست من یه مقدار بی‌ادبه سانسورش کردم 

من تاحالا شده بچه فامیلو بزنم ولی این‌شکلی نشدم 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۳
مریم 👧🏻

نظرات  (۹)

۱۳ مهر ۹۹ ، ۲۳:۱۴ آسمان سعادت

خدای من منم همون کامنت خودت . خندم گرفت

پاسخ:
آره اگه بلاگفا کامنت گذاشتیم کپی کنیم تو بیان اگه تو بیان کامنت گذاشتیم کپی کنیم تو بلاگفا، نوشتنشم خستم کرد 😆
۱۳ مهر ۹۹ ، ۲۳:۱۷ آسمان سعادت

خدای من منم همون کامنت خودت . خندم گرفت

خیلی خوشم میاد از این عکس حالا دوباره دیدمش . خنده

ولی دمت گرم خنده رو لبم نشوندی

فکر میکنم آدم ها وقتی بتونن با هم بخندن یعنی دوستن ؟

پاسخ:
خوشحالم که خوشحال شدی از پُستم
صددرصددددد
با کمال میل! :)
۱۴ مهر ۹۹ ، ۲۱:۴۱ آسمان سعادت

به نظرم تو بلاگفا کامنت بزاریم قشنگ تره چون شکلک داره 

پاسخ:
من فک میکردم بلاگفا از نظر شکلک تعطیله! ولی اینجا تعطیل‌تره!
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۱:۰۸ سیدرضا کاظمی

اینجا استیکرای زیباتری میشه گذاشت ؛

اینجا میشه حتی استیکر متحرک گذاشت به لطف یک نفر از کاربران بیان در تهیه استیکر ها ؛ و درایت مدیر بیان در ایجاد بستر مناسب (قابلیت ویرایش HTML در نظرات) ...

توی بلاگفا هیچ وقت نمیشه از این استیکرا گذاشت چون پنلی مثل اینجا نداره

پاسخ:
آره دیدم ولی اگه درست یادم باشه باید برنامه نصب کنیم و کارای دیگه ...
یه کم دردسر داره مام که تنبل 🥴
حالا من هردوجا هستم
Disloyalty.blogfa.com 
Disloyalty.blog.ir
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۵ سیدرضا کاظمی

حتما سر میزنم ♥

پاسخ:
ممنووون 😊
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۲:۳۰ آسمان سعادت

باید اعتراف کنم که بلاگفا رو خیلی بیش تر دوست دارم از همه لحاظ 

پاسخ:
منم معتادم انگار به اونجا
ترکش سخته
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۳:۰۰ آسمان سعادت

یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد

پاسخ:
ممنووووووووون 😍😍😍😍
همچنین واسه توووووو
😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍

سلام.وبلاگ خوبی هست به بلاگ ما هم سری بزنید.

 

کلیک کنید

پاسخ:
سلام ممنون :)

سلام

ممنون از دعوتت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">